A Simple Key For مانتو اداری جدید Unveiled

Wiki Article

ست خود را با دامن یا شلوار ساده و یک شال با طرح‌های کم و ظریف کامل کنید. مانتوهای تکه دوزی‌دار را می‌توانید بین مدل‌های وینه و هاترا پیدا کنید.

از آقای راک تا دن بیلزریان

شما خوانندگان سایت سی مد تصاویر و خبرهای خود را از کل کشور عزیزمان ایران برای ما ارسال کنید تا با اسم خودتان در سایت منتشر کنیم . سایت خبری سی مد

مانتوهایی را انتخاب کرده و بپوشید که در قسمت سینه تزئینات توجه برانگیز دارند. تزئینات موجود در ناحیه سینه باعث می‌شود بزرگتر به نظر رسیدن سینه ها می شوند. مانتوهای دارای مدل‌هایی که دقیقا در قسمت زیر سینه جمع می‌شوند ، سینه ها را بزرگتر نشان می‌دهند. همچنین مانتوهایی که در دوخت آن ها از پارچه‌های بافت دار یا پارچه های براق در قسمت سینه استفاده شده نیز چنین تاثیری را دارند. پس مناسب تر است که مانتوهایی که دارای تزئینات زیادی در بالاتنه هستند را انتخاب کنید. تزئیناتی چون دکمه ، قلاب دوزی ، گلدوزی و … .

عزیزم ببر یه خیاطی ماهر عین همین مانتو مجلسی رو برات میدوزه

مانتو اداری باید قدی مناسب داشته باشد به طوری که نه خیلی بلند باشد تا پوشیدن مانتو شلوار اداری برای شما دست و پاگیر باشد و نه آنقدر کوتاه باشد که here جلوه نامناسبی ایجاد کند. البته برای خانم‌هایی که کمی چاق هستند، بهتر است مانتو قدری بلندتر و به شکل راسته باشد.

 این جنس مانتوها می تواند انتخاب مناسبی برای مدل مانتو پاییز و زمستان باشد.

قبل از خرید یک مانتو خوب باید به این موضوع هم توجه کنید که مدل مانتو با دیگر لباس هایتان هماهنگ و همرنگ باشد.

سالن عقد لوکس تهران سالن عقد (عمارت عقد) مجلل ملل تهران تهران دفتر ازدواج و سالن عقد اکسیر تهران تهران سالن عقد هانیل در غرب تهران تهران جدیدترین مطالب و ایده های سال

زیباترین مدل مانتو زنانه و دخترانه ۱۴۰۰ – ۲۰۲۱ از مزون های ایرانی

در تصویر زیر هم نمونه‌ای از دوخت مروارید را در آستین سمت چپ عکس مشاهده می‌کنید. مدل مانتو مجلسی ساده معمولا بین خانم‌های جوان نسبت به دختر‌های کم سن و سال‌تر محبوبیت دارد.

پارچه های ساتن تنوع زیادی دارند و به انواع براق و مات تقسیم می شوند. این سبک پارچه رنگبندی زیادی دارد. مانتوهای دوخته شده با این پارچه معمولا از مدل های مجلسی هستند.

مدل مانتو و شلوار اداری ۱۴۰۱ ◀️ جدیدترین مدل های دخترانه و زنانه بلند

لطفا برای خرید مانتو شلوار اداری در تعداد بالا ( عمده و شرکتی ) استعلام قیمت بگیرید .

Report this wiki page